niedziela, 25 stycznia 2015

Uszyj Jasia...kolejne spotkanie Bielsko Szyje :)


Bielsko Szyje spotkało się ponowie, jak zwykle było baaardzo miło, sympatycznie,
 szyciowo-plotkarsko :)

Człowiek w takich chwilach nabiera wiatru w żagle, ładuje baterie i rusza z nowymi pomysłami w świat!
Miło mi tym bardziej, że ponownie, na żywo poznałam 2 osóbki z naszego grona co mam nadzieję zaowocuje bliższą i stałą współpracą hihih :)

Spotkanie odbyło się w Skoczowie w Miejskim Centrum Kultury "Integrator"
Warunki super..jasna przestronna sala, ciepło i wygodnie, praca w fajnych warunkach.
Bardzo dziękuję Panu dyrektorowi za ponowne udostępnienie nam pomieszczenia.


ps. Przepraszamy za wpadkę z alarmem  :D

Dziękuję również firmie  Fashion Textiles i Panu Fabianowi za przekazanie materiałów :)



Dziękuję Anicie Ilskiej i Grzesiowi Jamróz za pomoc w zdobywaniu materiałów 
oraz firmie PPHU "Jola Styl" Kamila Stawska, Łódź za przesłanie wieeeelkiej paki polarów, póki co jeszcze nie wykorzystanych ale pomysł już jest i będzie!! zrealizowany !
Dziękujęmy!

Natomiast GWIAZDAMI na spotkaniu były:
Magdalena Stekla - dział noża i maty...czyli krojenie
Marta Czajka i Anna Tomasz Włodarczyk -JUKU  - dział niestrzępiący się....czyli overloki
Małgorzata Stec-Adamus i Magda Stuzynska - Anielskie Pasje - dział prostych ściegów..czyli stębnówki
Ja Ruda Szyje -  w związku z żałobą nad moją maszyną - dział przynieś-podaj-pozamiataj ....czyli żelazko, składanie form, kawa, herbata, reportaż foto :D

Dziewczyny baaardzo dziękuję za obecność...bez Was oczywiście ani rusz!!!!! 
BIG LOVE 

.....i dziekuję ze przyniosłyście taaaak dużo materiałów :)












Dziękuję również nieobecnym ale wspierającym (głównie w materiałach) Karolci z Pracowni Fantazji, Natalii Bielawskiej Ekoubranka


Odwiedził nas też portal ox.pl tak więc spodziewajcie się również reportażu i wywiadu :P



A to już nasze kolorowe jasie, wyszły cudnie!!!!!!!!

Uszyłyśmy 58szt w rozmiarze 40/50 w tym kilka 40/40

Poszewki trafią do szpitala pediatrycznego w Bielsku Białej







To mówiłam Ja...


przy okazji chwalę się moją mega koszulką :P 


Już teraz zapraszam na kolejne spotkanie...
...wstępny termin 28.02.2015





8 komentarzy:

  1. Fajna koszulka :) Świetna inicjatywa!!!! :) No i jaśki meeega śliczne!!! :)) Fajnie tak się spotkać i robiąc to co się lubi, zrobić coś dla innych!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się dzieciaki ucieszą z takich ślicznych jasiów :) świetna inicjatywa

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie gratulacje!!! Najwspanialszym jest dzielić się z innymi, chyba nic większej radości nie sprawia..

    OdpowiedzUsuń